راهکاری شگفت‌‏انگیز برای خواباندن کودک

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 27 / 2 / 1394

والدینی که برای اولین بار دارای فرزند می‌‏شوند و تجربه‌‏ی کافی برای خواباندن نوزاد ندارند، با کمبود خواب و استراحت مواجه می‌‏شوند.
روش‌‏های متعدد آموزش به والدین وجود دارد تا بتوانند نوزادشان را راحت‌‏تر بخوابانند. این روش‌‏ها نتایج بسیار رضایت‌‏بخشی داشته است. از جمله این ویدئو، نشان می‌‏دهد که می‌‏توان به وسیله‌‏ی یک تکه دستمال کاغذی نوزاد را به آرامی خواباند.
صاحب این ویدئو در یوتیوب می‌‏نویسد: «من اطمینان دارم والدین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌‏کنند تا نوزادشان خواب راحت‌‏تری داشته باشد. همان‌‏طور که مشاهده می‌‏کنید من و همسرم، نوزاد ۳ ماهه خودمان را با استفاده از یک تکه دستمال کاغذی، در کمتر از یک دقیقه می‌‏خوابانیم!»
با توجه به این‌‏ که تعداد کمی از کاربران «یوتیوب» نظرات خود را برای این ویدئو گذاشتند، در واقع نتیجه‌‏ی این روش برای اکثر آن‌‏ها مثبت بوده است. یک نفر نوشته بود: «من این روش را ۵ مرتبه برای فرزندم استفاده کردم و نتیجه‌‏ی بسیار خوبی گرفته‌‏ام.»

جهت دانلود فیلم، برروی تصویر زیر کلیک کنید!

راهکاری شگفت انگیز برای خواباندن کودک


البته این روش ممکن است که در مورد هر کودکی موثر نباشد؛ از این‌‏رو توصیه‌‏هایی در مورد کودکانتان داریم:
- بعد از گذشت حدود ۴ تا ۶ ماه از تولد، هرگز نوزاد را به منظور خواباندن تکان ندهید. فقط زمانی می‌‏توانید کودک را تکان دهید که خواب‌‏آلود است ولی هنوز بیدار می‌‏باشد.
- از اضافه کردن غلات به بطری شیر کودک خودداری نمایید. چون وجود غلات به خواب‌‏آلودگی کودک در طول شبانه‌‏روز کمک نمی‌‏کند. از تغذیه‌‏ی نوزاد با غذای جامد تا قبل از ۶ ماهگی خودداری کنید و پس از آن نیز جهت تغذیه با مواد غذایی جامد حتماً با پزشک مشورت نمایید.
- همچنین کارشناسان در مورد نوزادان ۶ تا ۸ هفته بر این عقیده هستند که والدین تلاش کنند تا نوزاد به طور طبیعی خودش به خواب برود.

(منبع: footofan.com)

 

 

 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: دانلود، از گوشه و کنار جهان، خانواده و جامعه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود, فیلم, خواباندن کودک,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!